كسب و كار هاي اينترنتي خانگي كسب و كار هاي اينترنتي خانگي .

كسب و كار هاي اينترنتي خانگي

نكات مهم در نوشتن مقاله براي سايت

امروزه مقالات و محتواي سايت يكي از اصلي ترين المان هاي سئوي سايت است و گوگل به اين موضوع خيلي اهميت مي دهد. همانطور كه مي دانيد گوگل گفته است محتوا پادشاه است و از همين جمله مي توان فهميد كه اهميت مطالب و محتواي سايت در سئوي سايت بسيار بالا است. هرچه محتوا با دقت و وسواس بيشتري تهيه شود و مطابق با نيازهاي كاربران شما باشد مي تواند منجر به جذب ترافيك بيشتر از موتورهاي جست و جو باشد.



نكات مهم در نوشتن مقاله براي سايت


نكات مهم در نوشتن مقاله براي سايت

در ادامه نكاتي را در جهت بهبود نوشتن مقاله به شما مي گويم كه با رعايت آن ها مي توانيد نتيجه بهتري از نوشتن مقاله در سايت خود بگيريد.

پيشنهاد ويژه هميار وب : چگونه محتوايي حرفه اي براي سايتمان بنويسيم؟


۱٫عنوان مقاله

قبل از اينكه بخواهيد عنوان مقاله خود را بنويسيد بايد بدانيد كاربران بيشتر چه عنواني را با آن موضوع جست و جو مي كنند. براي اين كار به سايت گوگل مراجعه كنيد و عنوان مقاله خود را تايپ كنيد. در هنگام نوشتن عنوان مقاله در كادر جست و جوي گوگل عناويني مرتبط با آن موضوع براي شما ظاهر مي شود كه نشان دهنده آن است كه كاربران بيشتر چه عناويني را جست و جو كرده اند. از نتايج جست و جو هم مي توانيد به اين موضوع پي ببريد كه بيشتر مقاله هاي نوشته شده با چه عنواني از آن موضوع هستند.

سعي كنيد از كلمات چه طور،چگونه، نكات،دلايل،ترفندهاي،چرا، راه هاي،روش هاي و اين گونه كلمات در ابتداي مقاله خود استفاده كنيد.


۲٫عكس هاي مقاله

قبلا در مقاله چگونه تصاوير وب سايت را بهينه كنيم؟ به اين مورد اشاره كردم كه سعي كنيد از تصاوير جديدي كه خودتان توليد مي كنيد در محتواي سايتتان استفاده كنيد و از كپي كردن عكس هاي ديگر سايت ها پرهيز كنيد. براي سئوي بهتر و جلوگيري از مشكلات كپي رايت بهتر است تصاوير مقالاتتان را خودتان توليد كنيد. سعي كنيد از تصاوير جذاب و مرتبط با مقالاتتان استفاده كنيد و حداقل از ۳ تصوير در هر مقاله استفاده كنيد.

گذاشتن تگ alt هم فراموش نشود كه گوگل با استفاده از اين تگ عكس هاي شما را ايندكس مي كند.


۳٫متن اصلي مقاله

اولا سعي كنيد مقالاتتان كمتر از ۴۰۰ كلمه نباشد. يك مقاله خوب بين ۲ الي ۳ هزار لغت دارد. از كپي كردن متن مقالات ديگر سايت ها و درج آن در مقالاتتان جدا پرهيز كنيد. اگر مي خواهيد متني از ديگر سايت ها در سايت خود قرار دهيد حتما آن را در نقل قول قرار دهيد و لينك آن سايت هم در ابتداي متن قرار دهيد. در انتهاي مقاله حتما نويسنده و منبع مقاله كه سايت خودتان است را همراه با لينك سايتتان درج كنيد.


۴٫لينك هاي داخل مقاله

لينك مقالات مرتبط با مقاله اي كه مي نوسيد را در متن مقاله قرار دهيد. به عنوان مثال به كاربرانتان پيشنهاد خواندن ديگر مقاله هايتان را با همان عنوان بدهيد. قسمت هاي مختلف سايت خود را داخل مقاله تان به كلمات كليدي مرتبط لينك دهيد. مثلا اگر كلمه سئو در مقاله خود وجود داشت آن را به قسمت مقالات سئو لينك دهيد. در صورت لزوم اگر لينك سايت هاي ديگر را هم در مقاله تان قرار دهيد مشكلي ندارد. در ساخت لينك هاي داخلي و خارجي در مقالاتتان افراط و زياده روي نكنيد كه از نظر گوگل اصلا پسنديده نيست.

بهتون پيشنهاد مي كنم مقاله نوشتن محتواي اختصاصي براي سايت را هم بخوانيد

از نوشتن كلمات كليدي زياد در مقالات خود پرهيز كنيد. براي پيدا كردن كلمات كليدي مربوط به زمينه فعاليت خود از سايت هاي Google Keyword Planner و Google Trends استفاده كنيد.

تگ عنوان مقاله بهتر است H1 باشد. همچنين از تگ هاي H2 و H3 هم در زير عنوان هاي موجود در مقاله به اندازه كافي استفاده كنيد.



سخن آخر اين است كه در نوشتن مقالات سايت خود وقت بيشتري بگذاريد و اين را بدانيد كه هرچقدر مقالات و محتواي سايت شما بيشتر باشد مسلما ترافيك بيشتري جذب مي كنيد. اما به ياد داشته باشيد كه نوشتن يك مقاله با كيفيت بهتر از نوشتن مقالات متعدد بي كيفيت است. در واقع سئو تبديل به بازاريابي محتوا شده است و هر وب سايتي كه محتواي با كيفيت تري ارائه كند در نتايج جست و جو رتبه بهتري دارد. اميدورام از اين مقاله استفاده كافي را برده باشيد

        
برچسب: كسب و كار، اينترنت، تجارت الكترونيك،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۱۵:۰۲ توسط:فرهاد موضوع: كسب و كار اينترنتي

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :